Nemregn normalde 39. Hafta icin konustuk biz doktorumla saglik problemi sebebiyle zorunlu sezaryen olacagim ama su an erken olma ihtimali var sancilarim oldugu icin. 37. Haftayi gorduk ama 39’a kadar bekleyemeyecek gibi duruyor. Doktorum zorunlu sezaryen oldugu icin 40’ı bekleyemeyiz dedi bana yoksa bekleme taraftarıydı.