Dileksah canım benimde 2hafta önceki kontrolümde bi bebeğin suyu fazla öteki bebeğin ise normal çıktı,yarın tekrar kontrolüm var umarım normal değere düşmüştür,riskleri oluyormuş çünkü,ikiz olduğu için zaten risk grubundayız şimdi her gittiğimizde ölçüm yapılacak,ben aşırı mandalina ve şuruplu tatlı çok yemiştim geçen haftalarda dayanamayıp 🙈 doktor onlar yapmıştır diye söyledi,şimdi minimuma indirdik herşeyi