Semahumanur Arzuss1 olabilir cnm bende hamile oldgumu ogrendikten bı kaç gün sonra yerleşme kanaması yaşadım acile gttm korkulacak bsy yok dedi dahada gelmedi ztn bu 3 üncü hamileligim ilkkez bnde kanama oldu
Rumusugur Kızlar adetime 2 gün vardı kanamam oldu acaba adet mi oldum yerleşme kanaması olabilir mi belim ağrıyor ve kasıgım ağrıyor bılgısı olan var mı