Kızlar selam.
Bugün 34+0 günlüğüz dışarda yürürken hafif su geldi aynı anda 3,4 defa ama fazla değildi. Doktorumla görüştüm,devam ederse gel dedi 2,3 saat sonra tekrar az az geldi. Hemen doktora gittik Amniyon sıvısı mı diye baktırdık yarı negatif çıktı hemen antibiyotik ve fitil verdi. Pazartesi günü tekrar görüneceğim doktora.
Böyle bir durum yaşayan oldu mu ?