Ebrudeniz41 Hamişşler karın çatlaklarım aşırı aşırı kaşınıyor dayanamıyorum sizinde kaşınıyo mu acaba bi çözüm biliyo musunuz lütfen yardımmm ?
Eflinniklwkdmffj Ebrudeniz41 bence kesinlikle kaşimayin o kadar pişmanimki kaşidigima şuan her yerim çatlak malesef 33 haftaligim daha
Beyzanrrr Ebrudeniz41 sakinlikla kaşıma bnmde sürekli kaşınıyor hemen yağ sürüyorum geçiyor yoksa çatlıyor mafoluyor
minimix Ebrudeniz41 bence yağların yanında bol su da için benim cildim aşırı kurudur başından beri 3 lt su içiyorum hiç çatlağım olmadı
ayseetncc Hiç kaşınmam olmadı ama karnım ve bacaklarımda çatlamadık yer kalmadı her türlü kremleri kullandım çatlayası varsa çatlıyor maalesef 😢
Zehradnc Kullandığınız kremler alarji yapıyo olabilir bende de aynı oldu zeytin yağı iyi geliyo kaşıntıya orjinal zeytin yağı