Edaa01 Merhaba kızlar aynı durumda olan var mı benim 2 hamileligim oglumda karın veya kasık ağrısı yaşamadım hep belim ağrıyordu, ama bu hamileligimde hic gitmedi bu karın ve kasık ve baş agrılar
Zeyasln Edaa01 oğlum da çok zor Hamilelik geçirdim bu dahsda zor karın kasık ağrıları bendede mevcut daha 11 haftalık ama bazı geceler sanki doğuruyorum gibi sancı oluyor
Edaa01 Aytnnn öncesi saglıklı olsun inşallah bir kızım olmasınıda isterim tabi rabbim gönlümüze göre nasip eylesin 🥰
Aytnnn Edaa01 inşallah, benim ilk hamileligimde öyleydi kasik bölgem sanki adet oluyormuş gibi agriyordu bir taraf mide bulantisi çok oluyordu, şimdi 2ci hamilelik nə bir ağrı nede mide bulantısı birşey yok , 😀
Eylul_eylul 17 haftalık gebeyim benimde 8.haftadan beri ağrılarım bitmedi alt karın, sağ sol kasık. Doktorda bi sıkıntı görmüyor
Bburrcu Zeyasln bende aynıyım canım 15 haftalık enfeksiyonda sancı yapıyo galıba bendde serklaj oldugu icin enfeksiyonda oldu
Zeyasln Bburrcu enfeksiyon bitmiyor zaten doktorda dedi ağrı yapar antibiyotiğe başladı ama hala var sanırım maffediyor insanı
Edaa01 Okadar zor ki gercekten her hamilelik farklı olurmuş gercekten oglumda hic karın kasık ağrısı yaşamadım oglumda zordu ama bu hamilelik sanki dahada zor daha başlardayız😁 rabbim güc kuvvet versin hepimize @Aytnnn @Eylul_eylul @Zeyasln @Bburrcu
Bburrcu Edaa01 amin canım bende suan oglumda bu sıkıntıları yasıyorum kızımda hıc yasamadım hepsi bırbırınden farklı oluyo demekki saglıkla zamanında gelsinler ınsallah mınıklerımız🩵
_Sevgi_ ben 27+5 oldu benimde o sıkıntılarım var çok canımı yakıyor bıde hareketlerı çok çok azaldı bebegımın korkmaya basladım
Bburrcu Zeyasln agumentin verdı canım bana doktor verdı sıkıntı yok ama ınsan yınede tedırgın oluyo bebege zarar olursa dıye sen kullandın mı hıc
Zeyasln Bburrcu agumentini ilk gebeliğimde kullandım bi sorun olmadı şimdi piyolepstil verdi ondan önce tek kullanımlık toz içtim fayda etmeyince hapa geçti allahın izniyle birşey olmaz doktorlar veriyor enfeksiyon daha zarar bebişlere