Kızlar mayıs sonu veya haziran başı dogum yapacak olanlar yardımcı olursanız sevinirim hastane cıkısı olarak veya dünyaya geldikten sonra ne giyecek bebişleriniz? Ne aldınız veya ne almayı düşünüyorsunuz? Daha önce mayıs sonu doğum yapmıs tecrübeli annişler kıyafetlerimizi nasıl almalıyız hem hastane için hem sonrasında giymek için.