Benim bebe de öyle 27+1 iz yani bazı anlar aşırı hareketli oluyor bazen de bir kaç saat hiç hareket etmiyor ne yaparsam yapayım mesela çikolata ye sol tarafına yat deniliyor benim bebe de geçerli değil bu hiç tepki bile vermiyor, ya uyuyor bu esna da yada hareket ediyor ben hissedemiyorum bilemedim.