Evinuuu benim oncsinde klomen catlatma ignesinden dolayi kistim oldu kontrol icim gittigimde kistler varken doktorum yumurtlama gordu ultrasonda. Yani ayni ay icinde klomen kullajil kistim oldu ustune ikimci yumurtama gorduk. İkimciyi de girunce doktorum mutlaka degerlendir dedi peki deglerlendirsem gebe kalsam kist sorun olmaz mi dedim hayir dedi senin kistim yumurtaliklarinda ama gebelik olirsa rahimde olucak ki bebegi koruyan kese olicak dedi. Kese ile yani bebek ile kistim oldugu kisim yumurtaliklar arasinda tupler var arada mesafe var dedi bi zarari olmaz dedi ama senin kistin tam olarak nerde bilmiyorum tani ama sen mutlaka doktoruna sor agir yaptigini felan sor en azindan solindaxsoru isaret olmasin kuzum