Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki zaman çok hızlı geçiyor hamile olup uygulamayı ilk kullandığım zamanlarda ileri haftaları doğum hikayelerini görünce coookk uzun gibi gelirdi..ama öyle olmadı su gibi geçti anlamadan ☺️ normal doğum istiyordum çalışan anneydim 37nci hafta doğum iznine ayrıldım ancak kontrollerde hiç sancı açıklık vs yoktu 39+4te bebek hala çok yukardaydi ve kanala inmiyordu ebelerle görüştüm 37nci haftadan sonra kanala inmiyorsa normal doğum zor olabilir dediler doktorum da beklemek istersen bekleyebilirsin suni sanciyla normal doğum deneyebilirsin dedi ama ben riske girmek istemedim iyiki de girmedim 39+6da epidural ile bebeğimi kucağıma aldım doğum sonrası doktorumla görüşmede kanala doğru yan durduğunu iyiki suni sancı ile kendimi yıpratmadigimi söyledi derken oğluma kavuştum .. Allah isteyen herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲