Ranam ay sen duguramadın mı ne ya hamilelik dedigin zaten 9 ay. Zamanı gelince dohuracagız hepimiz. lahusalık hamilelik gibi herkeste farklı isliyor anladıgım kadarıyla. Bir de bu cevremizdeki kadınları da anlamıyorum bizi rahatlatacaklarına iyice korkutuyorlar.hayır neyin kafasında bu insanlar anlamıyorum benimki zor gecti senin kide zor gecsin sen de yamul mu dertleri anlamadım ki...evelnirsin oo hamilelikte gor derler hamile kalırsın lahusalıhı anlatırlar o biter bebek gelsin sen o zaman gor...ben gosterecegim bisey de neyse...😡😡😡ay cok sinirlendim suan😡😡😡😡