Busrababuz valla hep zam geliyor. Bende nisan da doğum yapıcam biz baktık modelimizi seçtik erken diye tabi adamla anlaşmasınıda yaptı eşim yani fiyat vs. Ayarlandı. Şubatta başlayın diyicez bitince gelicek. Sizde öyle yapabilirsiniz anlaşmanızı yapın istediğiniz tarihte başlasınlar