Aysegul58 Arkadaslar meraba uygulamaya gore bugun 4+6 haftalik hamileyim. 5 aralikta test verdim 628 di bugun yine verdim 2282 çıkmış sonuc bu normal mi. (İlk gebeligim ve cok bekledim ondan endise ettim biraz)
Eldgrn Aysegul58 normalde 2 günde 1 takibin yapilmasi daha sağlıklı sonuç verir lakin 3 güne göre değeriniz cokcguzel artmış hayırlı olsun
Aysegul58 Eldgrn suan icime su serptinz valla ya. Bugun dahiliye kan degerlerime baktirirken oylesine istedm ben doktorum istememişti.