Kızlar 31+0 ız. Doktorun yanından çıktım şimdi. Baş bölgesi 33 karın bölgesi de 34 haftayla uyumlu dedi. Bebeğimin kilosu da 2248 gram. Çok fazla kilosu şekerin olmadığına emin misin suyun da fazla hepsi şekeri işaret ediyor dedi. Ama şekerimi düzenli ölçüyorum şekerim yok. Eğer böyle giderse sezaryen dedi şeker bebeği riske atan bir şey dedi ama ben anlamıyorum şekerim normalken nasıl bu kadar önde gidebilir bebeğim ayrıca suyum neden fazla onu da anlayamadım çok üzgünüm. Benzer şeyler yaşayanlar var mı? Arada tatlı ve meyve yiyorum ama doktor suyun fazla dediğinden beri çok az tüketiyorum. Şeker hastalığı olmadığı halde sırf arada tatlı ve meyve yiyorum diye bebek bu şekilde kilo alır mı?