Bbk88 endokrin uzmanımız ilk aylar ayda bir çağırdı iki ay üst üste tahlillerim düzenli çıkınca 3 ay sonra çağırdı yine normal değerlerde çıkınca doğumdan sonraya çağırdı bn arada tahlil verirken kontrol ettirdim yinede nolur nolmaz bebiş doğunca topuk kanı bakmaya gittiğimizde vereceğim kan çünkü muhtemelen doz düşmek gerekecek belki doz ayarlaması için doğumdan sonra tekrar gidebilirim