Kızlar merhaba bir şey sormak istiyorum iş bankası mobil uygulamasını hem eşim hem ben ayrı telefonlarda kullanabiliyor muyuz? Ben o banka müşterisi değilim onun ek kartını kullanıyorum, gelen giden her şey o uygulamada ben kendim de telefondan takip edeyim diyorum ama tek hesabı 2 yerde açamıyoruz galiba bilgisi olan var mı