Nurbusra_ -ezgi-- 27+2 haftalığız başından beri alıyorum 7-8 kilo aldım malesef doğuma kadar ne olcak hiç bilmiyorum 🤦♀️
Miracleee -ezgi-- 26 haftadayim. 5 kilo aldım. Bu da 22 haftadan sonra aldığım kilo yani. Birden almaya başladım. Çok iştahım açıldı. Baştan dikkat ediyordum ama artık edemiyorum elimde değil canım tatlı filan çekiyor. Ki hiç tatlı sevmezdim.
123sena35 -ezgi-- 54 kilo ile başladım ilk aydan 6 kilo aldım 1.ayda bile karnım büyüktü ama bakıldığında 2-3 kilo almış gibiyim ama tartıda 30 kilo fazlayım ama görünüşte birşey yok
-ezgi-- _momandad ben 6+2′deyim henüz ama iştahla alakalı bi problemim yok çok şükür kusma vs de yok iyiyim o yönden ama kilo alcam diye korkuyorum bazen keşke kussam diyorum ahahahah
_momandad Miracleee Bende de aynısı oldu.Sürekli tatlı bişeyler,çikolata falan yiyorum ondan sanırım bu kadar fazla aldım kilo😩
-ezgi-- Miracleee ben de aşırı tatlı yeme isteği var tutmaya çalışıyorum sabah kahvaltıda 1 dilim helva yiyorum sadece ya da pekmez ama tatlı isteği hiç gitmiyor ve gebelikten önce de çok severdim tatlıyı
isum Miracleee ahsh çoğu kişi aynı, ilk 4 ay normal bir insanın yediği yemeğin yarısını yiyebilirdim o kadar iştahım yoktu, şimdi de doymak bilmiyorum her dakika yemek istiyorum
Miracleee isum evet benimde öyle. İlk aylar bulantı ve iştahsızlık olmuştu. Şimdi o gunler geride kaldı bol yemeli günler başladı ama boyum da kısa korkuyorum çok kilo alcam diye 😁