Bende tüp bebekle hamile kaldım. 33+6 dayım şuan. Doktorlar, aile hekimi ve ebesi hepsi bu kıymetli bebek zaten sezaryen olursun diyor ve bende sizin gibi normal doğum istiyorum. En azından denemek istiyorum hemen sezaryene atlamak yanlış 🥺 süreçinizi buraya yazarsanız sevinirim 🙏🏻 inş sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize 🥰