Kahve Kızlar ilk doğumum 38+2 de oldu bunda 37 olucaz aynı zamanlarda olur diye umuyorum inşallah iki kez yapanlar sizin nasıldı
Selimunl Kahve benim ilk doğumum 37 haftalıkken yapıldı acil sezeryan şuan ikinciye hamileyim bakalım inşallah tam vaktinde doğar
Kadirvemalik Benim ilki 39+5de ikincisi 39+6da geldi yani hemen hemen aynı ☺ normal doğum oldu. Ilk oğlum 10 aylıkken hamile oldugumu öğrendim . Senin normal mi sezeryan mı kaç ay var aralarında 😊
Kahve Kadirvemalik oğlum 3 buçuk yaşında genel olarak bende herkesten aynı haftalarda oluyo doğumlar diye duydum inşallah çok bekletmez ve 38 de gelir 😀
Kadirvemalik Kahve hayırlı bi gun de gelir inşallah hayırlısı olsun 😊 sağlıkla gelsin de ne zaman geliyorsa artık. Son haftalar gerçekten geçmek bilmiyor 😊