ebrubaytar 8 haftalık gebeyim alt değerim 53 çıktı 1 hafta sonra düştü 47 ye. Bu durumda olan var mı süreç nasıl ilerliyor düşürmek için ne yapmak gerekir
Ecemsi ebrubaytar canım benim 60 a çıkmıştı sonra biraz dikkat ettim yağlı vs yemedim fazla en.son 40 a düşmüştü düzelmiş dedi doktorum 2 hafta sadece dikkat ettim o gün veya önceki gün yediklerinden de yüksek cikabiliyormuş doktorum söyledi düzelebilir korkma
Snurcetin Benim de bir ara öyle yükseldi 20 li haftalarda. Doktorum vitamin kes dedi multivitamini kestim . 1 buçuk ay kullanmadım düştü eskisine döndü
ebrubaytar Snurcetin coledan d3 ve decavit kullanıyorum onlardan kaynaklı olabilir mi acaba. Bir hafta doktorumun dediği yemekleri yedim 53 den 47 ye düştü