Ozlem_1001 Kizlar bu hastanede doğum yapan var mı nasıl memnun musunuz ve fiyatları hakkında bilginiz var mı yardımcı olursanız sevinirim
yarencaliskan Ozlem_1001 valla suan fiyat bilmiyorum ben sigorta yaptırdım mayısta 23 bindi suan 30u geçik sanırım