Anneyimm3 benim ki 30. Haftada Abbas ağalar divanın üstünde oturur ya öyle oturuyordu 🤣🤣
Şimdi baş geliş olmuş ama bu sefer de kanala girmiyor 🤦♀️ doktorum saat bile etki eder demişti ki çok doğru söylüyor bazen göğsümün altında bazen kasıklarımda hıçkırıyor fırıldak gibi dönüyor 36+2 bu arada