Raabiagundasi Oyle 3 yıl boyunca her gün bir ümit bekledim en son yıldım burada çok dediler stres kafaya takma etkiliyor diye inanmazdım akışına bırakın bırakın nasibi ne zamansa o zmaan gelsin. Hiçbir sıkıntımız olmadığı halde olmadı bizim tabi gerekli kontrolleri yaptırdık. Rabbim en hayırlı vakitte sağlıkla nasip etsin ♥️