Merhaba arkadaşlar daha önce de yazmıştım çok fazla kanamam vardı ama hiçbir şekilde ağrım yoktu ve bugün yedinci hafta girdim şimdi ise iki gündür kanamam yok ama sırtım çok fazla ağrıyor ve kanım koyu renkte eğer açık olsaydı kötü olurdu. Kaç gündür yatalağım sadece tuvalet için kalkıyorum ve sadece sırtım ağrıyor karnım falan ağrımıyor bu durumu yaşayan var mı lütfen bana bilgi verin🙏🏻🙏🏻