Kızlar merhaba. 39+2deyim. Sabaha karşı sancım başladı doktora gittim. 2 cm açılmam varmış ama sancılar daha çok seyrek olduğu için eve gönderdiler. Kanama olursa, suyum gelirse, sancılar dayanamayacak dereceye gelirse ya da kanama olursa gelmemi söylediler. Eve geldim ama içim içimi yiyor ya çocuğa bisey oluyorsa su an diye. Devlet hastanesine gidiyorum başına gelen var mı ? İlk çocuğum bu. Sancılarda bi artma yok aksine ağrı vücuduma yayıldı sanki ama çok tedirginim 😭😭