Eslembasak 10 haftalık gebeyim ama ağrı oluyor çok şükür kanama falan yok ara ara kramp tarzında ağrılarım oluyor normal mi siz 10 haftalıkken ne gibi belirtiler yaşadınız 🧿
Smyklkc Eslembasak doktoruna söylersen magnezyum yazabilir gerçekten faydası oluyor adet sancısı bıçak batması gibi bende de oluyordu. Oldukça içmemi söyledi doktorum
Eslembasak Smyklkc Dediğiniz çok doğru acile gittim doktorum şans eseri oradaydı magnezyum eksikliği varmış ilaç verdi