Kevserehdhd fazlası sıkıntı olabilir gyno ferro sanol kullanmıyorum içinde folik asit varsa ne kadar olduğuna bakın doktorum bana 400 mikrogramdan fazlası zararlı demişti çocukta hiperaktivite bozukluğu olabiliyormuş. Regenesis max, d vitamini olarak coledan ve demir alıyorum ben ama tabii ki herkesin farklı olabilir doktorunuza sormanız daha iyi olur