Girl_boy_annesu Yaprakdokumuseverr yok bazen öyle hafta yanlısı yazıyorlar zaten 29 haftalık USG fotosuna sığmaz artık
Yaprakdokumuseverr Girl_boy_annesu en altta yazan 14+3 benim haftam aslında ama üsttekileri anlamadım
shlmv22 Yaprakdokumuseverr canım burda söylenilen tahminlere çok inanma derim sen ne hissediyorsan odur Allah gönlündekini nasip etsin inşallah benim kızıma erkek dediler ben kız hissediyordum kız oldu oğluma kız dediler erkek çıktı 😂😅
Yaprakdokumuseverr shlmv22 ya inanmak değil zaten de insan istediği cinsiyeti duyunca mutlu oluyo 😁 ama kız demediler tühhh