Edanur061 Aşırı derece midem bulanıyor bir şey yemek de zorlaniyorum öneriniz ne olur çubuk leblebi tarzında
Cgdmerl Edanur061 doktorunuza danışın size prilam Dr yazar rahat edersiniz ben neredeyse 16. Haftaya kadar çektim. İlacın bir zararı yok, olsa doktorlar vermez zaten merak etmeyin 😊
serinare Edanur061 bende 6+3 canım bende gece gündüz kusuyorum beyaz leblebi çubuk kraker hiç bişey işe yaramıyor
yenidenanne34 Edanur061 cubuk kraker beyaz leblebi galeta tuzlu salatalik elma hepsi anlık bastırıyor gibi oluyor 10 dk sonra aynı 😭
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Sabah aç karnına muz, çubuk kraker çizi filan bana iyi geliyordu sonrasında ayran, elma bunlarda iyi gelmişti 🥰
Edanur061 Cgdmerl sabahlari mi kullaniyorsunuz bunu kaç haftaya kadar mide bulantısı oluyor ilk gebeliğim de kussam böyle rahatliyacam gibi oluyor ama kusamiyorum
Cgdmerl Edanur061 akşam yatmadan 2 tane kullanıyordum 12 de bıraktım olmadı bulantim devam etti ben de ilaca devam ettim bir kaç kez birakmayı denedim tam anlamıyla 16 da bıraktım diyebiliriz
Cgdmerl Edanur061 kimi anne de 12. Haftaya kadar oluyormuş yani genelde ben de biraz daha uzun sürdü, daha uzun süren de oluyormuş tabi
Edanur061 serinare aynı dert bende de var ne yemek yiyorum düzensiz besleniyorum vicdan azabı çekiyorum bu sefer
Zeynep1121 Edanur061 bana ılık süt Yoğurt çiğ badem ceviz çok iyi gelmişti 16. Haftaya kadar sürdü bulantilarim. Umarım sizin hemen geçer 🙏