basakuzum kızlar sezeryan doğum hakkındaki tecrübelerinizi öğrenebilir miyim ilk hamileliğim ve normal doğumdan çok korkuyorum o yüzden sezeryan düşünüyorum sizce normal doğum mu sezeryan mı??
Bukre_ basakuzum Bende normal olmak istemediğim ve iyileşme sürecinin ve doğum anının daha zor olduğunu düşündüğüm için 9 gün sonra sezeryan olacağım 😌 Doğumdan sonra hikayemi paylaşacağım detaylarıyla inşallah ama şu anda içim çook rahat günümü bekliyorum huzurla 💕
Gul91 basakuzum Ben 26 kasımda sezeryan oldum.İlk 1 hafta biraz zor geçti, pişman olmadım değil.Ama 1 hafta sonra eski hayatıma geri döndüm,iyiki sezeryan oldum diyorum.Beni 1 hafta zorlayan gaz sancısı birde kabızlıktı,onuda kahveyle hallettim.
MomsE basakuzum nasıl istiyorsan öyle 🌸 her iki doğumunda zorlukları var. Kendini nasıl iyi hissedeceksen öyle doğur valla kimseyi dinleme 🙅🏼♀️
BirazbundanBirazondan1 basakuzum bazıları sezeryanı korkunç gösteriyor. Bana göre korkunç değildir. Sadece bünyeden bünyeye değişir. Benimde ilk doğumumdu. Bende sezeryan oldum. Burada belden vurulan iğneden çok korkutuyorlar. Demek ki iğneden korkuyorlar. Acısı damar yolu açılırken ki ağrı kadar. Uğuştuğunu anladan ameliyata başlamıyorlar. Devamlı anestezi teknikeri yanında. Çekiştirmeler hissediyorsun. O seninle sohbet ederken bir bakmuşsın beneği gösteriyorlar. İlk ayağa kalkış kötü diyorlar benim içim kötü değildi. Tek kötü tarafı gaz çıkarmak bsna göre. 2 hafta yataktan kalkarken yardım alıyorsun. Sonra düzeliyorsun.
Byzaaks Bende normal doğumdan korkuyordum hep başından beride sezeryan istemiştim ilk hamileliğimde sonr kontrolde bebeğin kilosu çok fazlaydı bide sancım vardı nts öylelikle doktor da sezeryan olucak doğum deyince rahatladım ama hiç korkulacak gibi değildi benim kolay olmuştu
sasha basakuzum canım benim de bebek kafası 3 hafta önden gidiyor, ben de büyük ihtimalle sezaryen düşünüyorum, Allah doğumun hayırlısını versin, eminim sancıları ağrıları olacaktır ama yavrularimizi görünce güç gelir bizlere inşallah.
eveb19 basakuzum kişiden kişiye göre değişen birsey sezeryan. Bende ilk dogumumu sezaryen yaptım genel anestezi ile uyanınca ağrı illaki oluyor ama cekilemicek kadar değil. İlk ayağa kalkarken Bi yanda hemşire Bi yanda eşim destek oldular söylendiği kadar zor falan değildi hatta 2.kalkista yardım istemeden kendim kalktim. Tek bana soylenmeyen şey doğumdan sonra sanırım karnimaydi Bi ağırlık koydular ara ara bide aşağı tarafımı elle muayenemi etti temizledimi tam bilmiyorum ama o biraz can yakiciydi ama korkutucu bisey değil (ki onuda sanirim her sezaryen olana yapmıyorlar çünkü ablama yapılmamış mesela). Birde genel anestezi insanı uyuşuk yapıyor kafam yerindeydi ama parça parça hatırlıyorum herseyi, sürekli uyumak istemistim. Şimdi 2.dogum olacak yine sezeryan ama bu kez spinali deneyimlemek istiyorum :)
basakuzum peki genel anestezi rahat mi uyandıktan sonra ağrı kesici yaptılar mı ağrın geçsin diye birde özelde mi yoksa devlette mi yaptırdın ?♥️
eveb19 basakuzum özelde oldu,evet ağrı kesici yapıldı ama dediğim gibi uyuşuk gibi olduğumdan kaç kez yapıldı hiç farkında degildim ama işin güzel kısmı ağrım var dayanamiyorum gibi bi durumumda olmadı :)