Kızlar mantar mı tam emin değilim ama 3 gündür vajinamın girişi ve içi çok kaşınıyor başlangıcı sanırım doktora pazartesi gideceğim hafta sonu ilerlememesi ve beni biraz da olsa rahatlatması için ne kullanabilirim travazol krem bu haftalarda kullanılır mı tavsiye verin dayanamıyorum :(