Arkadaşlar iki gündür bebeğim sağ tarafıma doğru toplanıyor geriliyo sık sık ama sancım suyum nişan vs gelmedi hiç rahim kasık ağrım war sadece oda bayağdır var oturup kalktıkça canım çok acıyor 37 + 1 haftalığım ilk gebeliğim kasılma denen şey bumu doğumum yaklaşıyormu acaba ??