Arkadaşlar 4 gün oldu doğum yapalı sezaryen ve 2-3 güne gelir demişlerdi bir damla bile süt gelmiyor Allah aşkına ne yapmam gerekir sürekli uğraşıyorum emzirmek için emiyor ama süt yok ağlıyor makine ile sağmak gelmesine yardımcı olur mu acaba makine almalı mıyım