Merhabalar. 35+6 günlük olduk bugün. Fakat sabahtan beri mide bulantım var. Rahimde de baskı hissesiyorum ara ara şiddetli kasılmalar giriyor suyum da az demişti bi önceki kontrol de doktor . Sürekli çamaşırım ıslak oluyor su sızıyor olabilir mi. pazartesi kontrolüm var ilk gebeliğim olduğu için ister istemez tedirgin oldum benzer durumu yaşayan var mı şuan ne yapabilirim doktora gitmelimiyim