isum Zeliha-16 ben gebeyim, bence en önemlisi yumurtlama günü ile kafayı bozmamak, ihtiyaca göre eşinle birlikte olmak, görev bilinci ile değil, yani bugün yumurtlama günü bugün yapmamız lazım gibi bir kafadan çıkmak lazım
Suna11 Ne zamandır deniyorsunuz? Kullanmadıysanız öncelikle ovülasyon testi kullanmanızı tavsiye ederim.
27mart isum kesinlikle çok haklısınız kaç ay böyle uğraştım olmadı artık bıraktım kendi haline görev edinmedim de canımız ne zaman isterse o zaman oldu ekstra bişey de yapmadım sadece akışına bıraktım ve pcosluyum buna rağmen her şeyi akışına bırakıp düşünmeyi kestikten sonra ilk ay hamile kaldım eğer bi sağlık problemi yoksa yumurtlama günü hesaplayıp değerlendirdikçe sadece bebek için birlikte oluyormuş hissiyatı yaratıyor ve bu eşlerin arasında soğukluk yapabiliyor
isum 27mart evet öyle haklısınız ki, işin psikolojik yönünü bir kenara koyuyoruz hep, asıl önemli olan stresten uzak olmak ve akışına bırakmak, olmuş mu olmamış mı düşünmeden
Suna11 Zeliha-16 Eğer adetleriniz düzenliyse, adetin başladığı ilk günden sayın 8. Günde falan başlayın. Zaten adet bitmiş oluyor o zaman. 8. Gündem itibaren her gün yapın iki çizgide koyu olunca değerlendirin ve tekrar silikleşene kadar testi günlük yapmaya devam edin. Silikleşince zaten çatlamış demek oluyor. Zaten 1-2 gün koyu çıkıyor. 4 ay çok uzun bir süre değil bu yüzden yumurtlama döneminizi tutturamamış olabilirsiniz.