mavideniz6 Kızlar 33+5 im bilmiyorum yaşayan var mı ama bariz bi küçülme hissediyorum sabah akşam büyüklük farkı falan değil mesele ya da bağırsak doluluğu boşluğu da değil , Acaba doktora gitmem gerekir mi?
YuvarlanamayanPaanda mavideniz6 aynıyız nerdeyse banada öyle geliyor eşime diyorum küçülüuor bu karnım diyorum yok diyo senin gözün alışto artık kocaman diyo
aminehumamoms mavideniz6 benimde öyle akşamları daha büyüyk sabah uyandıgımda daha küçük bence yemekten ötürü şişiyoruz ondan kaynaklı 37 haftama giricem bende yarın😊
Yagmurakyurek Bende 29haftlgm bazen banada karnım küçülmüş gibi gelior sebebini bende bilmiyorum belki bizim gözümüzde öyle görünüyordur
mavideniz6 Yagmurakyurek dediğiniz gibi belki de bana öyle geliyor ama bariz bence yani bilemiyorum da doktoruma yazıcam az kaldı tedirgin oluyorum 😅
mavideniz6 aminehumamoms akşamları da öyle büyük değil eskisi gibi bebiş kilo almıyor mu acaba diye falan düşünmeye başladım
Yagmurakyurek mavideniz6 ben size birşey sorabiliiyim 29haftaliken bebeğinizin kilosunu hatirliormusunuz acaba ben bugün hastneye gitimde 1kilo 290 dedi iyimi sizce ?
aminehumamoms mavideniz6 bende çok kafaya taktım bu kilo işini yaa 3 kiloyu geçmese kafayı yicem böyle yemediğim şeyde kalmadı artık
mavideniz6 Yagmurakyurek 28+6 da 1380 gramdı ama benim bebek önde gidiyordu on gün kadar o yüzden bebeğinizin kilosu gayet iyi
Ebruli_08 Yagmurakyurek benim de 29 da 1350 ydi haftasına göre uyumlu ama bana da az geliyor genelde konuştuğum kişiler bu haftalardan sonra kilo alıyor dedi Salı günü kontrol var 31+3 oluyorum o zaman bakalım kaç kilo oldu
mavideniz6 Yagmurakyurek yok canım gayet iyi canınızı sıkmayın hiç bana doktorum yediklerime dikkat etmemi söylemişti o haftada normal doğum istediğim için bebeğin kilosu fazla olmasın çıkarken sıkıntı olmasın diye yani , o açıdan düşünün
Ebruucar Yagmurakyurek son ayında alıyo bebekler kiloyu korkma gayet iyi kilosu. Benimki daha küçük ama biraz önden gidiyor. Bıyda kiloda eğer böyle giderse de doğumda sıkıntı yaşarım diye korkuyorum haftasına göre gitmesi daha güzel
Yagmurakyurek mavideniz6 sağolun bende istiorum tombik bişi olsun yanaklri elleri böle boğum boğum 🥰🥰böle Tombis istiorum ondan düşük geldi bana kilo doğum pozisyonu almış bebeğim doktorum öyle soyledi bugün bir sıkıntı olmadığı sürece de şuanda normal gözüküyor doğumun dedi bakalım hayırlısı
mavideniz6 Yagmurakyurek 30-32 sonrası çok hızlı kilo almaya başlıyorlar normal giden bi kilo alımı var bebeğinin keyfine bak büyümesini izle 😋
Ebruucar Yagmurakyurek haftasına göre tabii, çok tombik olursa doğumda sıkıntı yaşarsın normal düşünüyosan ☺️
mavideniz6 Hilalaktscbk İnanın hiç bilmiyorum pijamalardaki duruşunu vs karşılaştırıyorum baya baya küçük geliyor gözüme haftaya kontrolüm var beklemeden giderim böyle giderse 😂