Dün adetin 3.gunuydu hormon tahlili verdim. Tsh hariç diğerleri nasıl sizce tahlili p.tesi götüreceğim ona göre birseyler başlarız dedi doktorum. Ultrasonda rahim temiz kist falan birşey yok dedi. Düşüğümün üstünden 9 ay geçti hamile kalamıyorum diye gitmiştim.