Dilara_erc1 Kizlar bugün cok halsizim basim catliyor tansiyonumu ölctüm bi 11/6 cikti sonra uyumusum bas agrima uyandim tekrar ölctüm 10/8 cikti normalmi düsükmü anlamadim normalde yüksek tansiyonum var ilac kullaniyorum
Ankara-58 Dilara_erc1 cnm benim bende de tansiyonnsoru var iniyo cikiyo bende anlamadım düşük olsa da kafam agriyo ama yüksek olduğu zaman hem kafam hemde gözüme vuruyo