Nrtnnn Kızlar merhaba plesantamın aşağıda olduğunu öğrendim bu ilerleyen aylarda dorun olur mu acaba bileğisin olan var mı?
Sirrlfehva Kendi yukarı çıkabiliyormuş, doğum zamanı çıkmazsa sezeryan olabilir ama doktorunuza sorun bence karamsarlıga kapılmadan
Nrtnnn Sirrlfehva bildirim Yok endişelenme yavaş yavaş yuları çıkar zaten dedi, umarım benim de hemen normale döner çünkü nasipse normal Doğum çok istiyorum. Gerçi daha 16 haftalığız.
Nrtnnn [bilinmeyen] çok teşekkür ederim canım. Ay bilmiyorum ki ben şu an 16 haftamdayım umarım her şey yoluna girer gerçi bugün sıkıntı yok yavaş yavaş yukarı Çıkar dedi. Yat dinlen demedi ama ağır kaldırma dedi 🤷🏼♀️🤲🏻