Derin-derya09 Haftada çalışabilir raporu almak için 1 gün istirahat raporu alsak iznimizden mi düşüyor. Benim hastanem biraz uzak çalışma saatlerimin dışında yetişemiyorum. Bilgisi olan var mı
Aseer Derin-derya09 izninizden düşmez,1 günlük alacağınız raporda vaka hastalık olarak geçer ama 32. Haftada alacağınız rapor analık raporu olacak.