Beyzates01 çok korkuttular diğer sonuçlarım da çıktı FSH 12.40 6.68LH TSH 1.47 E2 126.7 Prolaktin 16.03 Bu değerler çıktı doktorum bana Trisequens bu ilacı kullanmamı söyledi inşallah faydası olur sizce düşürmem için ne yapabilirim
8143 Beyzates01 FSH hariç diğerleri çok güzel hele e2 değeri çok güzel oda yumurtaların sağlıklı olduğunu gosteryo
babyandmomy__ Beyzates01 değerler yüksek baya ama bence korkma ve stres yapma doktor kontrolünde ilerle çünkü seni en iyi bilen doktorun eğer fazla kilon varsa kesinlikle diyete başla vücutta eksik vitamin vs varsa bunları tamamla
Beyzates01 babyandmomy__ yaşım 23 kilom 63 fazla mı bilmiyorum ama çok umudum kırıldı nasıl düzeltilirim onu da bilmiyorum
babyandmomy__ Beyzates01 başka bir hastanede tekrar baktırabilirsin stres yapma bebek hayatımızdaki en kötü şey bence bu nasip olacak inşallah artık her şeyin bir çözümü var hayırlısıyla gelirler inşallah ben de bir bebik istiyorum her ay acaba var mı diye gün sayıyorum sonra regl🫠Ve herşey başa dönüyor Allah bize sağlıklı bebekler nasip etsin 🩷
Beyzates01 babyandmomy__ inşallah cümlemize ve bizlere de nasip eder aynı duyguyu bende çok yaşıyorum her ay acaba bu ay oldu mu hamilemiyim diyorum test yaptığım zamanlar bile oldu sonra bakıyorum adet oluyorum rabbiminde vardır bildiği bizlere de nasip eder inşallah Rabbimden umut kesilmez🤲🌸
Beyzates01 8143 doktorum sadece Trisequens diye bir ilaç verdi içeriğini araştırdım biraz doğum kontrol hapı olarak erken menopoza girenlerin kullandığı bir ilaç olarak bilgi veriyor pek anlam veremedim açıkçası