Yagmurakyurek Minigiim-vebenn52 az önce hastaneden çıktım evdeyim şimdi biraz endişelendim doktorum kilosu normal dedi ama fazla bekliyordum 😇ondan birde bayanlara sorayım dedim
Mucizeolsuun Yagmurakyurek bende 29 haftalığım 1400 bizimde bende bir sonraki kontrol de merak ediyorum 😄
Mucizeolsuun Yagmurakyurek öyle düşünmeyin kimsenin kilosuyla kıyaslamayın genetik olabilir boy kilo ☺️
LamiyaCetinkaya Yagmurakyurek Neye göre az olduğunu düşünüyorsunuz ki ? Her bebek aynı kiloda olmaz, benim diğer oğlumun da gelişimi böyleydi 3280 gram doğdu gayet de sağlıklı bir çocuk şuan. İnsanlar sanırım 4-5 kilo bebek doğurmak gerektiğini düşünüyor burda 😁
aminehumamoms Yagmurakyurek sizinkide kötü değilki canım gayet normal hem son haftalarda çok alıyor bebekler ben şimdi 37 haftalıgım kilosunu bilmiyorum pazartesi gidince öğreneceğim
ElifKarata Yagmurakyurek canm moral bozulcak Bi durum yok her bebek bir olmaz kilolu bebek sağlıklı bebek anlamına gelmez canı yerinde olsun sağlıklı olsun yeter ki🥰😇
1cocuklumom Yagmurakyurek ama doktorum şöyle dedi önemli olan bu aylar değil sonraki haftalarda kg alımı yani güzelce muz yiyin ev yoğurdu yiyin keçi peyniri yumurta ve unutmayın oynayan aralıklar gram önemli olan sağlıklı olması ve genetikte önemli biz ailecek şişkoyuz 😂😂
dilekk11 Yagmurakyurek ben de korkuyorum ya kilo iyi bir şey değil ki gelişimi güzel haftasına uygunsa tamamdır. Şekerli şeyler çok tüketiyorum o yüzden çok kilo almış olabilir bebek . Doktor uyardı. Ben de 30dan sonra ekmeği ve paketli ne varsa kescem. Tatlıyı da minimum tüketeceğim.
Yagmurakyurek ElifKarata bende istiorum tombiş bişi olsun yanaklri elleri böle boğum boğum olsun istiom 🥰yiye yiye bitireyim küçücük tombiş tabiki sağlıklı olsunda kilosuda olsun ya 🥺🥺🥺
Yagmurakyurek 1cocuklumom benim eşim tarafı biraz zayıf bizim taraf tombik bende tombigim bakalım yorumları görünce morelim sıfıra indi sağlıklı şükür ama Tombiste olsun ya 🥺