Gule1- vücudumda ara ara kaşınıyor ama el ayak ağırlıklı kaşındığından vücuttaki ki fazla rahatsiz etmiyor anca duşa giriyorum da bı tık uzun kalıyorum o hafifletiyor biraz doktorum bişi de vermedi doğuma az kaldı doğum yapınca geçivek zaten diye size bı krem bişi verdiler mi