Hanımlar merhaba. İlk gebelik olduğu için yaşadığım bazı semptomları sürekli soruyorum ama endişelendiğim için🙈
Doktor 7 haftanın içinde olduğumuzu söyledi. Bugün ara ara orta karın bölgesine ağrı vuruyor geçiyor tekrar oluyor bu işlem sabah işe başladığım saatten beri devam ediyor. Ağrı rahatsız etmiyor fakat tedirgin oldum. Araştırdım nedenlerinde rahim büyüdüğü için çekilmeler olabilir deniliyor. Yine de bu durumu yaşayan oldu mu diye sizlere sormak istedim.