Zeynep2947 Kızlar beta 2 aralıkta beta 472 8 aralıkta 4481 çıktı Doktor 4 hafta 5 günlük dedi Kese var ama bebek yok şuan dedi Sizce bu kdr değere bebeğim görünmesi gerekmiyor muydu
hunilimom Zeynep2947 biraz daha bekleyin ben değerden anlamıyorum hiç kan vermedim 4 haftalıkken benim de kesem bile yoktu çok küçüktü 6. Hafta da gözüktü 2. Gebeliğim de 6. Hafta da gittim kese var bebek yoktu geç döllenme cikti içini ferah tut bı hafta daha bekle
Serendipity16 Zeynep2947 4. Haftada bebek gözükmez ki değerin çok önemi yok 8. Haftaya kadar uzayabilir gözükmesi biraz daha bekleyin
Babybal123 Benim 6+1 de kese vardı bebek yoktu canım acele etme 8+3 te bebeği de gördük kalp atışını da duyduk bebeği görmek için çok erken