YuvarlanamayanPaanda Ayseeegull 32 de 2 kg demişti 34+2 de kontrlümüz var bakalım ne olur bilmiyorum 33+3 üz şimdi
Admin323 Merhaba biz şuan 32nci haftadayız boyunu bilmiyorum ama kilosu 1700 dedi doktorum biraz küçük olduğunu söylüyor sizin kilonuz kaç ?
Kullaniciadii Admin323 daha 6-7 haftan varlen nasıl 2400 diyor zaten 3 haftada 500-600 gram alıyolar sıkma canını
Admin323 2bebislianne benim doktorum beni korkuttu açıkçası 2400 gibi doğar dedi ama burda okuduklarıma göre ortalamaya göre normal gözüküyor kilosu sizin doktorunuz ne diyor
YuvarlanamayanPaanda SNurays yok canım normal öyle bişi demedi hiç ne geri ne ileri bişi yok bahsetmedi ama perşembe kontrolde sorarım