MomyAsli_ benimde durumum sizinle aynı, 1 kızım var şimdi ikinciye hamileyim bende sizin gibi erkek evlat çok istiyorum, kızımda sadece tatlı ve deli gibi çikolata yedim çok rahat geçirdim herkes erkek diyordu ama doktorlar 13haftada net kız söylediler hiç değişmedide. Şimdi 14 haftalık oldum hangi doktora gidiyorum çok erken çok küçük anlaşılmıyor diyorlar ne kız söylüyorlar nede erkek sadece diyorlar pipi yok küçük.Bu hamileliğimde sürekli uykum geliyor limon tuz ekşi şeyler canım çekiyor çikolataya miğdem kalkıyor. Rabbim İnşallah ikimize de hayırlı erkek evlat nasip eylesin🤲🏻