Kevserehdhd Kizlar gece dişim baya ağrıdı şuan iyi şükür kırılmış 5 aylık hamileyim dişçiye gideyim mi sizce
Asyaoguz Kevserehdhd benim yirmilik dış delinmiş , kanal tedavisi ve azı dişlerimden biri kırıldı ve 38 haftaligim günlerdir zonkluyo yemek bile yiyemiyorum 😭
Cucu_01 Kevserehdhd valla bende 5 aylıkken o sıkıntıyı yaşadım 10 gün hemde ağladım her gün ne film çekilebildim ne tedavi 20 şik dişti benim işlem yapılamadı antibiyotik ile kurtardık zamanı. 🥺🥺🥺
Yusufeymenimm Kevserehdhd ben hamileyken 3 diş yaptırdım çok ağrıyorlar dı özelde yaptırmıştım çelik yelek galan giydirmişlerdi röntgeni o şekil çektiler
Gokce9143 Ben 30. Haftamda kanal tedavisi bile yaptırdım sadece röntgen çektirmedim ağrıdan kurtuldum çok şükür doktorunuza sorarak hareket edebilirsiniz.
Bebegimveben Daha bugün dişimi çektirdim o ağrıyı bilirim 5 gün bir saniye bile kesilmedi kesilse doğumu beklerdim. Doktor onayıyla çekim röntgen kanal yapılıyor bence bi danışın.