Ebru-29 momofmychildren hamilelik planı dahi yokken hamile kalmadan yaklaşık 2 ay önce rüyamda bir erkek sesi 3 kere oğlun olacak adını Duha koy dedi. Asil Duha koyacağız
Demetrana emelslmn Hocalarda öyle söylüyor mutlaka göbek adı koyun ve sizden başka kimse bilmesin diyorlar ALLAH korusun ilerde kötü niyetli biriyle karşılaşırlarsa büyü yapsalar bile göbek adını bilmedikleri için işlemezmiş
emelslmn Demetrana ben de bu yüzden kulağa farklı okutacağım. Çevremdekilere saçma geliyor ama büyü diye bir şey var ve yapan da var maalesef.
Demetrana emelslmn Aynen öyle canım dinimizde de olduğu ama yapanında yaptıranın da ahirette yeri olmadığı bildiriliyor brn koyayım da ne olur ne olmaz
baby58 Demetrana Şifa Olsun İnşallah Size ♥️ Defneden daha güzel olmuş ne yalan soylim sağlıkla büyütün 🎈
Nesrin-57 Kızımın adını doğuma yakın zamanda Serra Nur olarak görmüştüm hatta babası üç kez Serra Nur diyordu kulağına rüyamda. Buna rağmen İnci ismini çok sevdiğim için İnci Serra koydum , rüyayı da riske atmadım .
Naz1108 Demetrana bu olaylar çok ilginç geliyor bana ya. Gerçekten acaba Allah tarafından bu isimler hayırlı diye mi hepimizin rüyasına giriyor. Ben esma görmüştüm hiç aklımda yokken, oğlum oldu şimdi tekrar hamileyim kız olsa koyar mıyım bilmiyorum ama içimde kalır kesin
Demetrana Naz1108 Koymazsan sanki kötü bir şey olacak gibi geliyor insan korkuyor ben o yüzden koydum riske atmak istemedim
nurd35 Gerçekten ben de Yusuf’ların böyle isimlerine bağlı bir kaderleri olduğunu düşünüyorum zaten çevremde de iki tane Yusuf var biri yani 20 yaşında bir kanser hastası bir çocuktu vefat etti biri de küçük 4. 5 yaşlarında mı oldu konuşamıyor doktorlar hiçbir sorun yok diyo ama çocuk hala konuşamıyor yani bilmiyorum ya bence koyma o psikolojik olarak bir rüya olabilir belki de hamilelik hormonlarından ötürü