Kızlar 1 aya yakın oldu yanmama var dra gitim 10 gün önce bol su iç geçer dedi ama geçmiyo artık her idrar sonrası yanmam çok oluyo kötü kokuda var ne yapsam geçer artık dayanamıyom vala 21 haftamdayım 2iz gebeliğm var tekrarmı gitsem dra hastane uzak 3 yaşında oğlumvar yağmurlu nasıl çıkıcam eczaneye gitsem ilaç veremezmi acaba